Campus Nadal Basket City 2025

InstagramPost_UESC (20)

Benvinguts/des al Campus de Nadal Bàsquet City’25 de la Unió Esportiva Sant Cugat.

Aquest campus es realitza als Pav 3 (pavelló gran) del Centre de Sant Cugat.

És farà del 22 al 24 de Desembre de 9:00 a 13:30.

Disposem d’un servei d’acollida de 8:00 a 9:00 i de 13:30 a 14:00.


⛹️‍♀️⛹️‍♂️L’objectiu és que els nens i nenes s’ho passin bé jugant a bàsquet mentre aprenen en un nou format d’organització.

A part també organitzem competicions‼️

INSCRIPCIONS a través del formulari que trobareu a continuació.

PLACES LIMITADES!

 

Inscriu-te aquí

 

#goUESC⚫️
#caminemjuntsUESC

@occidentseguros

@aluminis_sc

@ortodonciasantcugat

#avanphone