Gran partit del Júnior 1 a Mollet
CB MOLLET 55 – 67 UESC
Parcials: 14-8, 10-15, 16-25, 15-19.
Dissabte, al pavelló de la Plana del Lledó, el junior1 de la UESC va jugar el partit més complert de la temporada. Tots el jugadors van estar molt concentrats i van aportar accions positives a l’equip.
Poc es podia preveure un partit així quan la UESC va començar perdent 11-2 al minut 8 amb un joc apàtic i sense ritme. Als darrers dos minuts, es va poder veure una bona reacció per acabar el període 14-8, però amb una dinàmica totalment diferent.
Al segon quart els de Sant Cugat van sortir amb decisió i amb un parcial de 2-11 en cinc minuts passaven a dominar el partit 16-19. Als següents 5 minuts, baixada de ritme de joc i augment d’errades per acabar al descans un punt a sota (24-23).
El tercer període va ser definitiu, la UESC va imposar el seu joc amb claredat. La intensitat i agressivitat defensiva, unida a l’ordre i encert ofensiu, van ser claus en aquest quart (40-48).
Al darrer període el Mollet va sortir molt centrat i ràpidament es va posar a 5 punts (43-48). A partir d’aquest moment es va tornar a millorar en defensa i amb un joc ofensiu ordenat, es va tornar a controlar el ritme de joc, per acabar guanyant el partit en un final tranquil.
ANOTADORS: COSTA 9, GARCIA M. 4, TORRES 2, OLIVEIRA 3, FABREGAS, FAUZIA 4, GARCIA A 10, MORALES 6, MARCET 6, GARCIA U. 12, FERRERES 11.
Crònica cedida per Ricard Tomàs, entrenador del Júnior 1 masculí.
Àrea de comunicació de la UESC