Victòria molt soferta del Júnior Masc 2

Text: Joan Carles Ros

Nou Bàsquet Olesa 67 – 77 UE Sant Cugat 2

Parcials: 12-22, 33-46, 47-62, 67-77

Júnior Masc 2 2013-14 web

L’equip santcugatenc segueix intractable a domicili – cinc victòries en cinc desplaçaments – en superar 67 a 77 el Nou Bàsquet Olesa aquest diumenge a la tarda. Un partit que el conjunt entrenat per Xifré Vives afrontava en circumstàncies difícils després de la sobtada baixa per lesió de Pol Velázquez, a qui li desitgem una ràpida recuperació!

La bona circulació de la pilota dels vallesans a l’inici del matx ha fet estralls en la defensa zonal dels locals, que s’han vist obligats a incrementar la duresa sota els taulells per frenar l’allau negre-i-vermell. En el segon període s’ha produït un intercanvi de cistelles que, malgrat el 33 a 46 del descans, no ha deixat bones sensacions.

Les indicacions de l’entrenador a la mitja part han encoratjat als jugadors que, gràcies a un gran esforç col·lectiu en el balanç i el rebot defensius, han aconseguit distanciar-se a vint punts amb el 36 a 56 del minut 27. Però un temps mort i dos triples consecutius han revifat als del Baix Llobregat, que han aprofitat la falta de punteria del rival en els tirs lliures (24/46 en tirs d’un punt) per retallar diferències en el marcador fins al 65 a 69 a falta de dos minuts pel final.

Malgrat tot, la UESC ha sabut administrar l’avantatge i endur-se una nova victòria molt soferta.

Punts: Rafa García (7), Gerard Garcia (9), Ricky Fosalba (6), Pau Fauzia (-), Ignasi Álvarez (28), Joan Vilella (5), Àlex Campanales (6), Roger Aldean (12), Gerard Bacardí (4).