Entrenaments oberts a la UESC a partir del 4 de maig. #BeUESC!

A partir del proper mes de maig la UESC inicia els entrenaments oberts amb nois i noies nascuts abans de l’any 2005

El primer entrenament obert en l’àrea masculina serà el dimecres 4 de maig; en l’àrea femenina el primer entrenament arribarà el divendres 6 de maig

Tots els inscrits seran benvinguts/des a formar part de la familia de la UESC i hauran de comunicar l’interès en els entrenaments oberts a través d’un formulari online o bé enviant un correu a l’adreça info@uesc.cat

Vine a la UESC 2016.2

A la UESC t’obrim les portes d’una gran família

ENTRENAMENTS OBERTS ÀREA FEMENINA #BeUESC

Entrenaments oberts per a noies (data límit de naixement any 2004 fins a sènior) cada divendres, a partir del mes de maig i fins a les vacances d’estiu, de 17:30 a 18:30 h al PAV 1 de la ZEM Rambla del Celler. 

ENTRENAMENTS OBERTS ÀREA MASCULINA #BeUESC

Entrenaments oberts per a nois (data límit de naixement any 2004 fins a sènior) tots els dimecres des del mes de maig i fins a les vacances d’estius, de 17:15 a 18:15 h al PAV 1 de la ZEM Rambla del Celler, i els divendres de 17:15 a 18:45 h al pavelló de l’Escola Joan Maragall. 

Inscripcions a través del formulari online

Segueix a la UESC a Facebook i Twitter @UESC_SantCugat

, , , , , , ,