UESC i Qbasket amb l’esport escolar
El Qbasket Sant Cugat i la UE Sant Cugat gestionaran de manera conjunta amb la OMET el bàsquet del Centre Obert.
Amb l’objectiu de promocionar l’esport escolar s’invertirà en els millors recursos tècnics i s’utilitzarà una metodologia conjunta i coordinada entre els dos clubs esportius de bàsquet de la ciutat.
Marta Rosanas serà la coordinadora tècnica del projecte.

