Comunicat sobre el final d’etapa de Sergi Sànchez
Comunicat de la UESC sobre la renúncia del director tècnic Sergi Sànchez
La junta directiva de la UE Sant Cugat, davant la notificació rebuda dijous passat per part de l’actual director tècnic Sergi Sànchez, en què anunciava al club la seva decisió de posar punt i final a una etapa de tres anys a la UESC, vol agrair públicament a la seva persona aquests tres anys de dedicació al club; el primer com a entrenador i els dos següents com a a director tècnic. En aquesta última faceta, la de director tècnic de l’àrea esportiva, ha estat on Sergi Sànchez ha definit i treballat el seu projecte, s’ha rodejat del seu equip i ha portat el club a obtenir els millors resultats esportius de la seva història (les primeres plantilles de la nostra entitat esportiva han mantingut les respectives categories a Copa Catalunya i Primera Catalana, el cadet masculí ha disputat un Campionat d’Espanya i ha quedat classificat en tercer lloc al Campionat de Catalunya, i els equips pre-infantils han fet un gran progrés sota la seva presa de decisions). Dins del club Sergi Sànchez també havia fet formació i coordinava els equips pre-infantils i infantils, a més de diversos campus com ara el d’estiu. Davant la marxa de Sergi Sànchez, la junta actual accepta els motius exposats pel fins ara director tècnic de l’àrea esportiva i li vol transmetre els millors desitjos professionals i personals de cara al futur.
Aprofitant l’ocasió, el club vol anunciar alguns canvis d’estructura en l’organigrama esportiu. La junta, en una reunió convocada dissabte passat, ha pres la decisió de continuar amb l’equip i la línia de treball del director tècnic sortint. D’aquesta manera, continuarà existint confiança plena en la figura dels actuals coordinadors del club, Xavier Dorio (àrea femenina) i Òscar de Paula (área masculina i formació de la base).
A més, amb l’objectiu de donar suport a Xavier Dorio i Òscar de Paula, el club ha decidit la creació d’un nou càrrec de coordinació de la gestió esportiva, que assumirà Andreu Cervera. El nou coordinador de la gestió esportiva és un home de la casa, actualment ajudant de Marc Guillem a la banqueta del primer equip masculí i entrenador de l’Infantil Negre, i que a partir d’ara també assumirà la coordinació dels equips pre-infantils i infantils. Entre les funcions d’aquest nou càrrec hi haurà la de potenciar el creixement professional dels jugadors de la base fins als primers equips.
Seguirem creixent amb la ciutat!