El júnior 1 no culmina la remuntada
UESC 64 – 68 PLATGES DE MATARÓ
Parcials: 11-10, 12-16, 10-23, 31-19.
Al final no va poder ser, l’encert final del Mataró va ser definitiu per emportar-se un partit molt irregular dels de Sant Cugat, que van haver de fer un esforç extra per igualar el partit que van acabar pagant.
Primer quart molt igualat al marcador i joc, amb errades per part dels dos equips. Al segon període, desconnexió de la UESC amb constants pèrdues de pilota, no va anotar fins al minut 6, encaixant un parcial de 0-9, 11-19. Primer esforç extra dels de Sant Cugat per millorar el seu joc als dos costats de la pista i arribar al descans tres punts a sota, 23-26.
El tercer quart va ser definitiu. Un Mataró molt ficat en el partit amb les seves defenses alternatives i amb les idees clares en atac. I una UESC cometent infinitat d’errades davant i darrera, moltes pèrdues de pilota i entrant en bonus als tres minuts, concedint molts tirs lliures amb faltes innecessàries. Preocupant 33-49 al final del període.
Al darrer assalt, la UESC va jugar totalment diferent, de manera molt seriosa en defensa i amb ordre i encert en atac. De forma progressiva es va anar igualant el marcador fins que es va entrar al darrer minut 61-63. En aquests instants una complicada cistella a anella passada i un triple per taulell del Mataró, deixaven en res els tirs lliures finals i la gran reacció d’una UESC que va pagar molt cara la seva desconnexió al segon i tercer període.
Destacar la reaparició de l’Àlex Fàbregas després d’estar pràcticament un mes de baixa.
ANOTADORS: COSTA 2, GARCIA M. 2, TORRES, OLIVEIRA 3, FABREGAS 2, ALVAREZ 4,FAUZIA 5, GARCIA A 8, MORALES, MARCET 4, GARCIA U. 34.
Crònica cedida per Ricard Tomàs, entrenador del Júnior 1 masculí.
Àrea de comunicació de la UESC